Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Starfield będzie losowo generować questy z rozmachem; nowe szczegóły gry
Poznaliśmy nowe szczegóły na temat Starfielda. Will Chen, pełniący rolę głównego projektanta zadań, opowiedział o tytule na nowym filmie. Z informacji zdradzonych przez dewelopera wynika, że gruntownych zmian (w stosunku do poprzednich gier studia) doczekają się między innymi system generowania questów oraz towarzysze.

Losowe zadania będą bardziej rozbudowane i zróżnicowane. W przeciwieństwie do poprzednich gier Bethesdy, tym razem takie questy nie ograniczą się do pojedynczych NPC spotykanych w dziczy. Zamiast tego natrafimy na całe proceduralnie wygenerowane lokacje, np. podziemia i osady, których mieszkańcy będą prosić nas o pomoc.

Podczas zabawy – w ramach głównego wątku – trafimy do naszego Układu Słonecznego i odkryjemy, co stało się z Ziemią.

Linie fabularne dla poszczególnych frakcji zostały tak zaprojektowane, by były od siebie niezależne. Dzięki temu będzie można wszystkie je ukończyć w trakcie jednego przejścia gry. Nie zdołamy jednak stanąć na czele każdego stronnictwa.

Towarzysze odegrają większą rolę w rozgrywce. Podczas przygody będą mogli czynnie brać udział w konwersacjach, a nawet rozwiązywać za nas różne problemy, jeśli ich o to poprosimy. Pomogą też w drobnych pracach na statku, takich jak noszenie zaopatrzenia.

Z powyższego opisu można wywnioskować, że Starfield to właściwie typowa gra Bethesdy, tylko z szeregiem usprawnień. O tym, jak to będzie wyglądać w praktyce, przekonamy się po premierze, która nastąpi w przyszłym roku, na PC i XSX/S (również w Game Passie).

Źródło:
Agnieszka Adamus - GRY-OnLine
Klemens
2022-12-15 06:30:34
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow